Klachtenprocedure

Hoewel u er zeker van kunt zijn dat wij van Teamwork & Dogsclusive er alles aan zullen doen om u zo tevreden mogelijk te laten zijn, is het helaas natuurlijk mogelijk dat wij een verkeerde inschatting of een fout maken. Wij doen graag ons best deze fout te herstellen of op te lossen en hopen dat u bereid bent ons deze kans te geven. 

Alleen wanneer opmerkingen rechtstreeks bij ons terecht komen, kunnen wij waar nodig een oplossing zoeken, zodat wij onze klanten en hun honden zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn. Wij vragen u dan ook om u met uw klacht rechtstreeks tot ons te wenden.

Allereerst gaat u met uw klacht naar uw eigen instructeur, zij hebben klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan en beschikken over ruime ervaring en gedegen kennis. Mocht u er samen niet uitkomen, of bent u niet tevreden met het anteoord dan kunt u een Officiële klacht indienen via de email info@knynologischtrainingscentrum.nl Wij nemen uw klacht dan in behandeling.


Klachten worden alleen behandeld gedurende de looptijd van de cursus tot uiterlijk 1 maand er na.
De uitspraak die u van ons krijgt over de desbetreffende klacht is bindend en er kan niet opnieuw een klacht ver ingediend worden.


E-mailen
Info